fredag 12. mars 2010

AutoCAD - innrednings oppgave

I de siste ukene nå så har vi jobbet med en stor oppgave! Vi driver nemmelig å innreder en hel etasje i et hus. Etasjen inneholder to soverom, ett bad og wc, en stue, ett kjøkken, en hall og vindfang og en stor balkong. Det som er andeledes denne gangen er at alt skal gjøres på pc (untatt evt arbeidstegninger). I denne forbindelsen så bruker vi et program som heter AutoCAD. I starten virket alt helt umulig og jeg slet veldig, men etter å ha lært det grunleggene så går det stort sett bra!

Når det kommer til produktkart og materialkart så lager jeg disse på Adobe InDesign, et program så er ganske lett/greit å bruke.



Her ser dere bilder av hvordan programmene ser ut, og litt av mitt arbeid så langt.

Pga. at vi gjør alt på pc (for første gang), så går det veldig tregt med meg. Så er litt redd for at jeg ikke klarer å holde fristen, men skal da prøve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar